Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
На відміну від інших компаній, Саді Буковіні не приховує закон "Про захист прав споживачів". Більше того, він акцентує увагу на ньому. Ми гарантуємо заміну товару, якщо виникли нюанси як упаковка та доставка, а також постійну без латну консультацію клієнта. Це дозволяє нашим покупцям бути захищеними та впевненими, що набули якісної продукції. Наше завдання – завжди прогресувати та розвиватися Вашими садами! Також до наших переваг належить: + висока якість товару; + швидке відправлення замовлення; + індивідуальний підхід; + консультація клієнта; + Повний набір найбільш затребуваних сортів; + можливість вирощування саджанця на замовлення; + Доступні ціни. Замовляйте здорові саджанці прямо зараз і створюйте свій сад.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .
У момент отримання замовлення переданого від продавця покупцю, останній повинен переконатися у повній комплектації товару, а також у відсутності будь-яких зовнішніх пошкоджень чи недоліків.
Після підписання покупцем накладної, товар вважається прийнятим ним без претензій на вигляд, яке комплектація відповідає зазначеної у супровідних документах.
Терміни, витрачені на розгляд претензії, можуть становити від 1 до 7 днів.
Простіше кажучи – ми готові повернути Вам гроші, якщо:
- Ви отримали саджанці, цибулини, кореневища, насіння, розсаду, які не відповідають стандартам якості. Наприклад, товар висохлий, гнилий, коренева обрубана.
- Цибулина, саджанець, квітка відрізняються від фотографії, розміщеної на сайті.
- Вам прийшло зовсім не те, що ви замовляли.
Суворі умови для повернення коштів:
- Зв'яжіться з нами за вказаним на сайті телефоном або скористайтесь контактною формою у розділі "Контакти". Докладно опишіть суть проблеми, в результаті якої ви до нас звернулися. Якщо на вашу думку товар є неякісним, як доказ ми можемо попросити надати відповідні фотографії.
- Терміни, витрачені на розгляд претензії, можуть становити від 1 до 7 днів.
- Після розгляду претензії з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення реквізитів для відшкодування коштів або обговорення інших можливих способів виходу із ситуації.
Також ми обов'язково вирішуємо питання щодо неповної комплектації замовлень.